
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Κατεύθυνσης Κ3 |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | Μικροοικονομική Θεωρία ΙΙ (Προαιρετικά) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ
|
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να κατανοούν σε βάθος τις οικονομικές διεργασίες εντός της επιχείρησης καθώς και τη χρήση των εργαλείων της μικροοικονομικής στη λήψη ενημερωμένων διοικητικών αποφάσεων. Πιο συγκεκριμένα οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: Κατανοήσουν τα όρια μεταξύ συναλλαγών που διενεργούνται στο πλαίσιο λειτουργίας των αγορών και αυτών που οργανώνονται εντός μιας επιχείρησης στη βάση της ανάλυσης του συναλλακτικού κόστους και της επιχείρησης ως ενός πλέγματος συμβάσεων. Κατανοήσουν τις διαστάσεις του προβλήματος εντολέα- αντιπροσώπου εντός μιας επιχείρησης: διάσταση συμφερόντων ανάμεσα στην ιδιοκτησία και τη διοίκηση μιας επιχείρησης, διάσταση συμφερόντων ανάμεσα στην διοίκηση και τους εργαζόμενους. Κατανοήσουν τον σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών αμοιβών κινήτρων, μισθών αποτελεσματικότητας και τη λειτουργία των «εσωτερικών» αγορών εργασίας. Κατανοήσουν τις διαφορετικές οργανωσιακές μορφές της επιχείρησης. Μπορούν να χρησιμοποιούν εργαλεία οικονομικής ανάλυσης, όπως συναρτήσεις ζήτησης και ελαστικότητες, για τη λήψη διοικητικών αποφάσεων. Κατανοούν διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές των επιχειρήσεων. Να αναλύουν βασικά στοιχεία του οικονομικού περιβάλλοντος εντός του οποίου δραστηριοποιείται μια επιχείρηση. |
Γενικές Ικανότητες |
Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στο να αποκτήσει ο πτυχιούχος γενικές ικανότητες ανάπτυξης σύνθετης κριτικής σκέψης, λήψης αποφάσεων, αυτόνομης εργασίας, προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, αναζήτησης, ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των απαραίτητων ΤΠΕ και επίδειξης επαγγελματικής, κοινωνικής και ηθικής υπευθυνότητας |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση και προβολή των παρουσιάσεων των διαλέξεων με τη χρήση Η/Υ και προβολέα. Ανάρτηση σχετικών σημειώσεων και των αρχείων των παρουσιάσεων των διαλέξεων σε ηλεκτρονική πλατφόρμα | ||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Ερωτήσεις Κρίσεως που μπορούν να λάβουν τη μορφή Δοκιμασίας Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεων Σύντομης Απάντησης, Επίλυσης Προβλημάτων, Θεμάτων Ανάπτυξης με Διαγραμματική Απεικόνιση για την αξιολόγηση των φοιτητών. |
Salvatore, D., 2012, Επιχειρησιακή Οικονομική στο Διεθνές Οικονομικό Περιβάλλον. Gutenberg: Αθήνα Mansfield, E., 2001, Managerial Economics, Επιχειρηματική Οικονομική: προβλήματα και αληθινά παραδείγματα. Εκδόσεις Μπένου: Αθήνα Ιωαννίδης, Σ., 1995, Σύγχρονες θεωρίες για τη φύση της επιχείρησης. Εκδόσεις Παπαζήση: Αθήνα Milgrom, P., and Roberts, J., 1992, Economics, Organization and Management. Prentice Hall: New Jersey. |